Ny medarbetar i kansliet/receptionen

Publicerat: 2022-07-04 10:59

Vi hälsar Jonathan Wikström välkommen!

Hej!

Mitt namn är Jonathan Wikström och jag ska jobba i receptionen för Malin när hon är på föräldraledigheten.

Jag har spelat golf i hela mitt liv, alltid skojat hemma om att man föddes med plastklubborna i handen, då både mamma och morbror spelar golf och har länge varit medlemmar på Albatross. Själv har jag varit medlem på Albatross GK hela livet och började till och med på Golf-kul här på klubben. Spelade mycket som Junior, tränade och spelade länge med Juniorlaget och det blev en hel del utav sommarloven som varje dag spenderades på golfbanan!

Tidigare har jag jobbat inom Göteborgsstad, på både förskola och skola, mest då på Skogomeskolan där jag var både elevassistent och på fritids. Jag har också pluggat på Universitet i Wroclaw, Polen en Bachelor i Finance and Accounting på Engelska, sommarjobbat i USA. De senaste 4 åren har jag bott och jobbat på Malta inom iGaming, både i kundsupporten och på betalningsavdelningen.

Just nu står det officiella handicapet i 5,3, men eftersom att jag inte hunnit spela så mycket det senaste så är det kanske tveksamt om man spelar på det! Dock är säsongens mål, om än kanske lite för ambitiöst, att kunna spela på handicapet! Förhoppningsvis kan man få till lite mer träning och spel nu när man kommer vara så mycket på klubben med jobbet, så det är väll lika bra att sätta ett för ambitiöst mål!

Jag ser fram emot att träffa alla trevliga medlemmar under både denna och nästa säsong! Kom gärna förbi receptionen och tjöta lite innan rundan eller om ni behöver hjälp med något!

Vi ses på klubben!