Där golf möter affärer

Albatross Business Club är platsen där golf möter affärer. Som medlem i Albatross Business Club får du en unik möjlighet att utvecklas både affärsmässigt, personligen och som golfspelare i en enastående miljö mindre än 15 minuter från centrala Göteborg.

Vår mötesplats erbjuder en förening av nytta och nöje då du får tillgång till ett starkt nätverk av individer ur det regionala näringslivet från en mängd olika branscher som du garanterat kommer ha nytta av.

Under året erbjuder vi ett antal aktiviteter som ger dig chans att på ett lättillgängligt sätt skapa viktiga relationer och förkovra dig i ämnen som engagerar och utvecklar dig både inom affärer, som ledare och som privatperson.

Kontakta oss!
Vill du veta mer hur detta kan passa in i ditt företags marknadsföring, kontakta vår klubbchef:
Fredrik Lindman,  fredrik@albatrossgolf.se alternativt 031-797 07 90.