För ett lyckat möte - Albatross Golfklubb erbjuder "En trappa upp"

Ibland är det viktigt att mötas

En trappa upp i vårt fina klubbhus här på Albatross Golfklubb har vi det vi kallar - just det - "En trappa upp".
Vår konferensavdelning som är perfekt när ett möte ska ligga i härliga omgivningar med bra service och arbetsro.

Här kan du som önskar ha ett möte inom företaget, föreningen eller bara en kickoff i ett kompisgäng hyra någon av våra rum.

Det kan vara både viktigt och utvecklande att genomföra ett möte i helt andra omgivningar än det dagliga arbetet. Här kan man koppla av med en skön promenad eller kombinera möte med en runda på några av våra fina golfbanor.

Ta vara på den goda stunden!

Redan innan du anländer till "En trappa upp" så hittar du en härlig lounge för att sätta sig ner, samtala eller vänta in övriga konferensdeltagare.

En kopp kaffe, uppleva pulsen på golfklubben eller bara njuta av lugnet inför en spännande konferens - Ta vara på de goda stunderna!

En aktivitet mitt i mötet?

En konferens eller möte kan ibland behöva ett avbrott med något helt annat för att bli riktigt bra. På Albatross Golfklubb finns möjlighet att göra en hel del trevliga saker, en del kortare och en del lite mer tidskrävande.

En aktivitet kan vara att låta vår PRO ta hand om gruppen på vår nybyggda driving range och lära ut första steget i att slå till en golfboll eller putsa lite på gamla kunskaper. Behöver bara ta en knapp timma.

Maten är viktig!

En måltid är aldrig att underskatta. När du genomför konferens/möte hos oss har du inom samma tak tillgång till en riktigt bra restaurang.

Albatross Golfkrog som serverar dagens lunch men också kompletta menyer eller bara lite småplock. Naturligtvis har restaurangen också de rättigheter som behövs för att ni ska få något gott i glasen.

Våra konferensrum