Ny säsongsmedarbetare i receptionen

Publicerat: 2023-04-13 15:04

Vi hälsar Edvin Nyblom välkommen in i receptionen!

Hej!

Mitt namn är Edvin Nyblom och jag är ny i receptionen här på Albatross.

Jag är 19 år och har tidigare jobbat som butikssäljare inom ishockey i flera år.

Just nu går jag sista året på Sjölins Gymnasium i Vasastan med inriktning ekonomi och kommer främst jobba här på klubben under helger men mer under sommaren.

Jag började själv spela golf när jag va ca 13 år och har spenderat en hel del tid här på Albatross, trots att det var ishockeyn som hade mitt fulla fokus under många år. Jag älskar de allra flesta sporter och inte minst golfen och den härliga miljön runt omkring.

Ser jättemycket fram emot att träffa alla er medlemmar under säsongen, antingen ute på banan eller här i receptionen för att snacka lite golf och stå er till tjänst!

Hoppas vi ses!

Som tidigare är Anders, Märta och Susanne kvar med oss i receptionen även denna säsong!