Matchspelscuppen går in i slutspel!

Publicerat: 2023-05-18 12:45

Nu är det klart vilka som har gått vidare från gruppspelet i matchspelscuppen och 16-delsfinalerna drar igång!

Nytt för i år är att ni kan följa matchspelscuppen digitalt på Min Golf. Vi har lagt upp en tävling som ni hittar här: Matchspelscuppens slutspel

I nuläget kan ni se vilka som har gått vidare från gruppspelet och vilka som spelar mot varandra i 16-delsfinalerna. Alla spelare ska ha spelat sin match innan den 11 juni och efter detta kommer både resultat och matcherna för 8-delsfinal att läggas upp i tävlingen. Följ din favoritspelare under säsongen och se vem som står som segrare till hösten!

Stort grattis till alla som tagit sig vidare från sin grupp och lycka till i slutspelet.

Tävlingskommittén

(Startlistans tider och datum är endast fiktiv för att visa matcherna, spelarna väljer själva när de ska spela sina matcher)