Inbjudan till regel kvällar på Albatross GK

Publicerat: 2022-03-02 09:25

Alla medlemmar är välkomna på regelkvällar, läs mer nedan.

Vilken regel kan jag nu använda för att få ett bättre läge????

Starta säsongen med

Regelutbildning

Hej!

Våren kommer snart och med den golfsäsongen allt närmare. Här finns nu möjlighet att fräscha upp Era regelkunskaper. Planerar årets regelkurser genom att träffas i trevliga och sociala former över en kopp kaffe med dopp till självkostnadspris 20kr. Betalning sker på plats med Swish eller kontanter.

Under tre onsdagar (16/3, 23/3 och 30/3)träffas Vi med start kl 18:00 på Albatross GK i klubbhusets övervåning.

Kommer att avsluta med en regelvandring på banan. Datum meddelas senare.

Vi som håller i det är Fidde Friberg, Göran Dahlman, Ulf Petersson-Krantz och Klas Holmqvist.

Alla medlemmar är hjärtligt välkomna såväl nybörjare som gamla regelbitare som vill friska upp sina regelkunskaper.

Vid frågor kan du kontakta:

Klas Holmqvist                  Mobil: 070-356 54 54                              e-post: klas.holmqvist@teliacompany.com

Ni kommer att få genomgång av de viktigaste reglerna. Tre omgångar med olika innehåll varje gång.

Anmälan gör du precis som på en tävling.

Anmälan görs via Min Golf (http://www.golf.se/)

• Logga in med ditt Golf-ID och Lösenord
  • Sök tävling à Välj klubb "Albatross Golfklubb"
  • Tryck på Sök
  • Och anmäla dig till varje enskilt tillfälle "Regelutbildning Omgång 1, 2 och 3".

Väl mött

Vi från , Regel- och Utbildningskommittén